White house

18 september 2018 - Washington D.C., Verenigde Staten

de dag begon vandaag in de stromende regen! Wel heel heet trouwens. Gisteravond laat kregen we nog een mail met daarin vermeld dat we op een ander tijdstip als afgesproken verwacht werden in het witte huis. Dus vanochtend vroeg op pad. Waren we gister gelijk goed gelopen, was het vandaag toch iets anders. Waarschijnlijk een afslagje gemist🙈 Maar goed René lopend op zijn tandvlees natuurlijk kwamen we 5 minuten later dan gepland aan. Volgende probleem. De fotocamera zit in een tasje als bescherming voor de regen. Laat die nou net niet mee naar binnen mogen!😬 de camera wel maar het tasje niet! Pfff ben er al helemaal klaar mee. En er is ook geen plaats waar je hem achter kan laten. Heb dus toch nog maar even geprobeerd bij een hotel in de buurt. Helaas niet mogelijk. Terug gekomen bij de ingang steld de bewaking voor om de band van de tas af te halen en in ons zak te doen. Misschien dat het zo lukt. We worden dus uiteindelijk toe gelaten. 3 controles en security checks later zijn we dan toch binnen. René vraagt natuurlijk gelijk aan 1 van de bewakers of trumpiethuis is 🤣. En idd hij is thuis. Wij als cultuurbarbaren racen door de gangen en vragen ons af of ze de boel niet een keer moeten vervangen 🙈 wat een oudbollig zooitje😜 wij hebben het natuurlijk in een half uurtje gezien. Wel leuk om een keertje te zijn geweest! Op naar de starbucks. Daar gaat ook een groot deel van het vakantiegeld naar toe😆 Deze dag ook nog naar het natuurhistorisch museum en het nationaal air en space museum. Precies weer een half uur voor ons. Hahaha. Even op de foto bij het capitool en het washington monument. De uber terug naar het hotel en even in de relax stand. Ben benieuwd wat we vanavond eten want ook deze vakantie is het eten weer zwaar waardeloos! Dus dat halen we thuis wel in 😉