Williamsport watkins glen finger lakes

21 september 2018 - Niagara Falls, New York, Verenigde Staten

Gisteren was mijn internet weer zo belabbert dat ik niks kon schrijven. Maar het was wel een leuke dag. Bij de amish rond gekeken en op een boerderij van de amish geweest. S avonds lekker gegeten bij Denny s ( dat is het enige waar je een beetje normaal kan eten). En natuurlijk nog even naar de Walmart geweest! Ons Ricardo s favo plek in de states. Daar kan je dus gewoon de geweren en kogels kopen.

Vandaag moeten we 140 mijl rijden. Eerst lekker verse wafels gebakken in het hotel. Simmige hotels hebben toch een ontbijt. Onze eerste stop was watkins glen. Dit is een natuurpark met 19 watervallen. We hebben het geprobeerd maar voor René helaas niet te doen. Hij is terug gegaan naar de auto en ik ben de trail gaan lopen. Adembenemend mooi. Kwam er al snel achter dat het gekkenwerk had geweest als rené was meegegaan. Prachtige foto s gemaakt maar die staan allemaal op mijn fototoestel. Heb er een paar op de telefoon. Die zl ik uploaden. Van daar uit nog 35 mijl naar Geneva. Een uitgestorven stadje. Dus nu maar even lekker relaxen op ons bedje voor deze nacht en vanavond ergens eten (denny s) weer 🙈 De pizza s en hamburgers zullen zeker niet gemist worden naar de vakantie! 🤮 Morgen rijden we 130 mijl naar Niagra falls!