Niagara falls, toronto

25 september 2018 - Ottawa, Canada

Zo even een paar dagen druk gehad! Niagara watervallen waren fantastisch!! Ook de boottocht met de hornblower was erg appart! Wat een denderent geluid maakt dat water. In de middag nog naar outlet niagara gereden. Hier kwamen we bijbeen outdoor shop, zo groot hebben we nog nooit gezien. Vissen, jagen, alles voor outdoor.

Vandaag naar Toronto gereden. Ons hotel ligt aan de rand van de stad en het is dus nog 17 km om in het centrum te komen. De hotel medewerker zei dat het met de auto goed te doen is. Nou idd is het goed te doen als je je auto daar aangekomen op jevrug kan meenemen. Parkeren is dus GEEN optie. Dus weer terug met de auto naar de rand van de stad en daar de metro pakken. Inderdaad een makkie ( als er geen wisselstoring is ) 🙈. 2 uur later aangekomen bij de CN TOWER. mega druk met mensen in sportshirts. Een wedstrijd vanavond. Toronto blue jay s ! Zo sportief dat wij zijn hebben we toch maar gegoogeld. Ijshockey was het!! We hebben besloten gelijk de cn toerr op te gaan. Ze houden morgen regen en wind en dan zien we niet zo veel denk. René wil eigenlijk the edge walk gaan doen maar naar wat info blijkt dit niet mogelijk met prothese. Helaas, dan maar naar boven incl skyspod ( dat is nog 180 meter hoger als het uitkijk punt) 447 meter om precies te zijn. Ik als heldin ga gewoon mee! Wauw wauw wauw