Bangor , bar harbor

30 september 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

zo, even geleden dat ik de blog bijgewerkt heb maar zet wel foto s op fb dus die hebben jullie vast gezien.  Begin s avonds zo moe te worden dat het niet meer lukt om me er toe te zetten. Het is nog steeds allemaal prachtig. Bangor had een mooi hotel en we zijn vanuit daar naar bar harbor en acadia national park gegaan. Mooie vergezichten en een prachtig havenstadje! Vanochtend op tijd vertrokken naar Gorham. Dit ligt aan de noord kant van de white mountains. De herfst begint hier echt in te vallen en dat zie je aan het verkleuren van de bladeren. Prachtige oranje geel rood van kleur. Op foto krijg je het niet zo mooi als in het echt. Ons hotel vandaag is top notch inn in Gorham. We hebben hier een country room. Hij is echt heel erg leuk. Morgen moeten we al vroeg vertrekken want we moeten om 11.30 in Boston zijn voor de whale watching. Dat is het laatste grote ding dat we gaan doen op onze reis. Daarna nog een dagje rijden naar woodburry met onderweg een stop bij f40 in portland. Woensdag in de loop van de middag rijden we terug nasr JFK om van daar iit in de avond terug te vliegen naar Brussel. Een prachtige reis, veel gezien veel gelachen veel mensen ontmoet en veel te veel gegeten 🙈 maar ach daar is het vakantie voor. Ook weer fijn om naar onze jongens te gaan en wat uit te rusten. Dat is er echt niet van gekomen.